Presente Perfecto. Formas: afirmativa, negativa, interrogativa

This topic will describe the grammatical explanation of the perfect present, as well as how to construct affirmative, negative, and interrogative sentences using auxiliary verbs have and has. The study of this subject will allow to express in a coherent and clear way past experiences in your daily life, specifically we will address the issue of travel.
Construir oraciones afirmativas, negativas e interrogativas en presente perfecto a través del uso de los auxiliares have y has para referirte a experiencias pasadas en contextos sociales, culturales y familiares. Make affirmative, negative and interrogative sentences in the present perfect simple using the corresponding auxiliaries: have or has in order to speak about past experiences in social, cultural and family contexts. Present perfect, travel, experiences, have, has, cultural context, past participle.
Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia Ambiente Virtual de Idiomas Inglés II (A1+)
Esteban V. Hernández González Esteban V. Hernández González CUAED - UNAM
Elisa Campero Malo, Susana Claudio Vargas, Andrea Lorena Ballesteros Martínez, Juan De Dios Fuentes Reyes, Isaura Ovando Vázquez, Mario Alberto Trujillo, Fabiola Moncada Cortéssergio Sadot Sánchez Seguraabud Jaso Adib, Caloch Cruz Marco Polo, Maricarmen Hernández Cervantes, Edith Tapia Rangel, Moises Cenobio Fraire Benitez Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia
Presente Perfecto. Formas: afirmativa, negativa, interrogativa por Esteban V. Hernández González se distribuye bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional.