Adjetivos Calificativos

Este tema revisa el uso de los diferentes adjetivos (Adjectives, colors, size, measure, shape, age, time, weather, temperature, texture, touch, materials, appearance, feelings, moods, numbers) para describir personas, animales, lugares y objetos. This topic reviews the different ways to use of adjectives (Adjectives, colors, size, measure, shape, age, time, weather, temperature, texture, touch, materials, appearance, feelings, moods, numbers) to describe people, animals, places and objects.
Diferenciar el uso de los adjetivos de color, forma, tiempo, materiales y de apariencia a partir de sus características con la finalidad de expresar correctamente tus ideas al describir sustantivos, objetos, personas y lugares. Notice the different ways to use color adjectives, shape adjectives, time adjectives, material adjectives and appearance adjectives with the property identification of phrases to express your ideas to describe nouns, objects, people and places. Adjectives, colors, size, measure, shape, age, time, weather, temperature, texture, touch, materials, appearance, feelings, moods, numbers.
Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia Ambiente Virtual de Idiomas Inglés II (A1+)
Marco Antonio Escalona Picazo Marco Antonio Escalona Picazo CUAED - UNAM
Elisa Campero Malo, Susana Claudio Vargas, Cynthia Danahí Nolasco Páez, Juan De Dios Fuentes Reyes, Isaura Ovando Vázquez, Mario Alberto Trujillo, Fabiola Moncada Cortéspaloma Olea Cohen, Flor Angélica Martínez Montañezabud Jaso Adib, Caloch Cruz Marco Polo, Maricarmen Hernández Cervantes, Edith Tapia Rangel, Moises Cenobio Fraire Benitez Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia
Adjetivos Calificativos por Marco Antonio Escalona Picazo se distribuye bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional.