Pronombres personales

In this topic, different phrases will be revised to greet, present themselves, other people and say goodbye, the above in formal and informal contexts. Given the importance of using the correct sentences depending on the context, conversations will be reviewed, both written and audio, so that the student can differentiate and use them appropriately.
Diferenciar formas de saludo, presentación y despedida a través del estudio de la expresión de los mismos en contextos formales e informales para presentarte a tí mismo, así como a familiares y amigos. At the end of this topic you will be able to distinguish among greetings, introductions and goodbyes through formal and informal contexts to introduce yourself as well as relatives and friends. Personal pronouns, introduction, greetings, goodbyes, formal context, informal context.
Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia Ambiente Virtual de Idiomas Inglés I (A1-)
Leticia Márquez Zárate Leticia Márquez Zárate CUAED - UNAM
Elisa Campero Malo, Susana Claudio Vargas, Melissa Michel Rogel, Juan De Dios Fuentes Reyes, Isaura Ovando Vázquez, Mario Alberto Trujillo, Fabiola Moncada Cortésbenjamín Pérez Juárezabud Jaso Adib, Caloch Cruz Marco Polo, Maricarmen Hernández Cervantes, Edith Tapia Rangel, Moises Cenobio Fraire Benitez Coordinación de Universida Abierta y Educación a Distancia
Pronombres personales por Leticia Márquez Zárate se distribuye bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-SinDerivadas 4.0 Internacional.